11-2 Making Media bij Pakhuis De Zwijger
Maandag 11 februari organiseert Pakhuis De Zwijger een interessante avond met mediamakers en experts over hedendaagse creativiteit & innovatie in de media-industrie.
Wat is het geheim van media maken anno 2019? Het creëren van mediacontent is creatief werk, maar kent ook een spanningsveld. Denk aan strakke deadlines, opdrachtgevers en de impact van sociale netwerken die de kaders voor de content bepalen. Tijd voor een goed gesprek over media maken, creativiteit en innovatie. Is creativiteit een mythische ervaring of ook gewoon keihard werken? En hoe kan je creativiteit en vernieuwing stimuleren? Tijdens deze avonden delen mediamakers, producenten en experts uit de belangrijkste media-industrieën (televisie, journalistiek, sociale media, reclame, games en muziek) hun ervaringen en best practices. Hoe houd je jezelf creatief scherp en zorg je voor innovatie in de mediawereld?
Wie zijn er deze avond?
– Producer weet Angie Smets van Guerrilla Games
– Hoogleraar Mediastudies Mark Deuze
– Documentairemaker Ester Gould
– Influencer Zoë van Liere
– Giselle van Cann van de NOS
– Steye Hallema, creative director bij WildVreemd én de drijvende kracht achter Smartphone Orchestra
– Joyce Nieuwenhuijs, Director General Interest bij Sanoma
Meer info en reserveren: Pakhuis De Zwijger