Mediapark Jaarcongres op 23 juni 2016: korting voor NBF-leden
NBF-leden krijgen korting op tickets voor het Mediapark Jaarcongres op 23 juni. 23 juni: Mediapark Jaarcongres in het teken van ‘The Video Age’ 23 juni staat het Media Park in het teken van Mediapark Jaarcongres! Een dag innovatie en inspiratie rondom het thema ‘The Video Age’ Welke video-innovaties gaan het medialandschap veranderen? Wat gebeurt er op het gebied van data, search en personalisatie? En waarom doen onze tv-formats het zo goed in Azië, terwijl tv-formats in het versnipperde medialandschap van Nederland dood verklaard worden? Video is overal om ons heen – op ieder device, op elk tijdstip, op elke plek. Er wordt meer videocontent gemaakt dan ooit en we krijgen steeds meer video’s aangeraden via slimme algoritmes. Video is daarnaast al lang niet meer alleen voorbehouden aan mediabedrijven, steeds meer merken communiceren via video met hun klanten, op een persoonlijke manier. Maar ondanks dat de consumptie en productie alsmaar toeneemt, neemt het bereik en de winstgevendheid van (traditionele) mediabedrijven steeds verder af. Hoewel? Er zijn ook markten die explosief groeien zoals in China en in Saoedi Arabië, waar TV formats gretig worden afgenomen en giga bereikcijfers worden gerealiseerd. Wat betekent dit? In elk geval dat video een onstuitbare opmars maakt! Tijdens MPJC word je in één dag bijgepraat over de belangrijkste ontwikkelingen! Met bijdragen van onder andere: – Pim Schmitz, CEO Talpa – Maikel Verharen, Head of New Business Development GfK – Jildou van der Bijl, hoofdredacteur Linda Magazine – Sanne Cousijn, Producer Blackframe, bekend van o.a. de Meisjes van Thijs – Jan de Jong, Directeur NOS – Bert Habets, CEO RTL Nederland De complete line up is te vinden op de website van MPJC. Profiteer van korting! Schrijf je in met de kortingscode X2B18 AF67 F356 2EBE van NBF en je betaalt slechts 195 euro in plaats van 249 euro! Schrijf je hier in.