Wijzigingen bij OHRA
Al jaren kunnen NBF- en DDG-leden zich met korting tegen ziektekosten verzekeren bij OHRA. Sinds eind mei zijn er een aantal wijzigingen in het collectief die invloed hebben op het aanbod voor nieuwe klanten.
Gewijzigde klantbehoeften
Consumenten zijn de afgelopen jaren steeds meer gaan besparen op verzekeringspremies. Daarnaast bestaat er een toenemende vraag naar transparantie en eenvoud in producten en werkwijzen. Verder verwacht u als klant een steeds snellere service. Dit zorgt ervoor dat OHRA haar organisatie efficiënter moet inrichten en bedrijfsprocessen verder gaat vereenvoudigen. Deze nieuwe koers brengt een aantal veranderingen met zich mee.
Introductie digitale verzekeringslijn
OHRA introduceert een digitale verzekeringslijn met een vereenvoudigde prijsstelling. Hiermee kunt u als klant van OHRA uw verzekeringszaken heel eenvoudig online regelen. De nieuwe verzekeringslijn wordt gefaseerd ingevoerd. Op 25 mei 2014 introduceert OHRA de digitale OHRA Autoverzekering. De komst van dit nieuwe product heeft gevolgen voor de collectieve afspraken voor de autoverzekering. Bestaande autoklanten worden hierover in de jaarlijkse verlengingsbrief geïnformeerd.
Beëindiging pakketkorting
Een andere verandering gaat over de pakketkorting. Vanaf eind mei 2014 ontvangt u geen pakketkorting meer op nieuwe verzekeringen. Als u al verzekerd bent bij OHRA en pakketkorting heeft opgebouwd, verandert er niets voor uw lopende verzekeringen. U behoudt de korting.
Vervolg nieuwe koers
De nieuwe autoverzekering, de versimpeling van het kortingenbeleid en verdergaande digitalisering zijn de eerste stappen die tegemoetkomen aan klantbehoeften anno nu. In 2015 introduceert OHRA onder andere de nieuwe woon- en reisverzekeringen.
Meer informatie
Heeft u nog vragen? Kijk dan op de website van OHRA bij de veelgestelde vragen. http://www.ohra.nl/klantenservice/digitaal/collectiviteitskorting.jsp
Voor het afsluiten van een verzekering ga naar www.ohracollectief.nl/nbf
Bron: OHRA