MPJC2014: Challenges in Media – korting voor NBF-leden

Hoe bereik je de kijker in een wereld waarbij hij gewend is gratis te krijgen wat hij wil, wanneer en waar hij dat wil? Hoe verandert zijn gedrag en wat is de aanpak van nieuwe (online en on demand) spelers in de industrie om de kijker voor zich te winnen? Hoe zorgen nieuwe data en informatie ervoor dat je kan scoren?

Op 26 juni staat het Mediapark Jaarcongres 2014 in het teken van ‘Challenges in Media’. In studio 21 op het Media Park vertellen verschillende spelers uit het mediaveld hoe zij omgaan met actuele uitdagingen in de mediawereld. Er wordt gekeken naar de opkomst van video on demand, nieuwe verdienmodellen en manieren waarop nieuwe datastromen ingezet kunnen worden.

Een team van (inter)nationale topsprekers kijkt vanuit verschillende takken van sport naar de uitdagingen waar onze industrie mee te maken heeft;

– Omroepvedettes Bert Habets (RTL) en Henk Hagoort (NPO) geven hun visie op de uitdagingen in het media speelveld
– Rory Sutherland (Ogilvy) coacht diverse merken (Ford, Unilever, KPN) bij hun uitdagingen in marketing, reclame en pr. Vanuit die ervaringen geeft hij tips om actuele uitdagingen te tackelen
– Outsider Eugène Hendrikx (Divimove) neemt je mee naar de wereld van Multi Channel Networks met tools voor het monetizen van content op YouTube
– Bas Ording, tot voor kort designer in het topteam bij Apple, vertelt meer over de interactie zaken die hij voor iPhone en iPad heeft bedacht
– Matt Boggie vliegt over van The New York Times om je een kijkje te geven in hun Research & Development lab. Hij verdedigt een aantal opmerkelijke innovatieve diensten die NY Times gebruikt
– Marc de Vries (Twitter) traint je met de laatste social media facts

Daarnaast ga je ook zelf aan de slag met Challenges in media, tijdens een van de diverse expertsessies, round table sessies of op de playground van MPJC. Neem 26 juni een time out van je hectische werkleven om je in één dag bij te laten praten over de actuele media uitdagingen en aanpak van verschillende spelers.

Leden van de NBF krijgen bovendien korting op het MPJC-ticket. Bij het NBF-kantoor via nbf@nbf.nl of 020-6646588. kunnen leden de kortingscode aanvragen. Een kaartje kost dan €145,- in plaats van €175,-!

Meer informatie en inschrijving via www.mediaparkjaarcongres.nl

Bron: MPJC