Cross Media Café Cross Media Formats

Wat doen social media voor een televisie programma? Wat dragen events bij aan de beleving van een media product? Hoe ga je om met de online video, digitale televisie en mobiele uitzending? En wat doe je met de interactie tussen al deze uitings- en gebruiksvormen? 

Dit Cross Media Café wordt georganiseerd in samenwerking met From Story to Legend, (een initiatief van Dondersteen Media in samenwerking met het NBF (Nederlandse Beroepsvereniging van Film en Televisiemakers).

Cases: The Voice of Holland, Secret Story, De Grote Woonwens

    * Matthias Scholten, directeur content bij RTL zal het format en de rol van verschillende media (tv, mobiel, internet, events) toelichten zoals ingezet rond The Voice of Holland .

    * Jeroen Verbeek, Directeur interactieve media bij SBS, bespreekt inzet van verschillende platforms rond het nieuwe SBS format Secret Story

En verder: Monique de Haas laat de beste internationale voorbeelden zien, Joost Cohensius, media ontwikkelaar, laat zien hoe The Yeti Project, en The Blackbeard Connection verschillende media combineren, en Dick Buschman van Achtung presenteert een bijzondere case uit de reclame wereld.

Datum: 29 maart
Let op!!! Locatie is deze keer: Foyer van Studio 21 op het Media Park
Tijd: 14.00 – 17.30

Meer crossmediale formats in de ochtend met NPOX
Nog meer crossmediale formats? NPOX organiseert in de ochtend van 29 maart in Beeld en Geluid NPOX LAB transmedia, met Christopher Sandberg (bekend van THE TRUTH ABOUT MARIKA en CONSPIRACY FOR GOOD). Meer informatie en inschrijven via NPOX.

Bron: Immovator