Mediapark Jaarcongres 2010: Oog voor het scherm
Op het MPJC2010 delen Erik Huggers (BBC), Ruud de Langen (Mindshare), Ruud Hendriks (NRC/ Het gesprek) en Frank Volmer (Telegraaf) hun visie op de nieuwe media ontwikkelingen.
De televisie innovatie van het moment is 3DTV, daarom op het MPJC uitgebreid aandacht voor 3D. Onder meer met een presentatie van Phil Lelyveld (3D Experience Lab, USA) en de visies van ASTRA, EO, Eyeworks, Sony en Eurosport. De landelijke verkiezingen van 9 juni komen ook aan bod in het programma: Maurice de Hond peilt het stemgedrag van het Mediapark en Roeland Stekelenburg laat ons een voorproefje zien van de NOS verkiezingsavond.
Parallel aan het Mediapark Congres is er in studio 31 een gratis toegankelijk innovatieplein. Net als het MPJC2010 staat ook het innovatieplein in het teken van ‘oog voor het scherm’. Er zijn de hele dag door spectaculaire demo’s (van o.a. Astra, Sony, Ex Machina, Active Video), uitpak parties (met David Lemereis van Bright.tv) en product presentaties op het innovatieplein te vinden. Een mooie gelegenheid om de laatste ontwikkelingen rond het scherm met eigen ogen te aanschouwen!
Kijk voor een volledig overzicht van het programma en alle deelnemers van het innovatieplein op: http://www.mediaparkjaarcongres.nl/. Kaarten kosten €150 euro (exclusief BTW) en zijn tevens te verkrijgen op de website.